***Nu är det höst på riktigt***

Och vad passar bättre då än att visa upp en LO med foton från den tidiga sommaren! hihi



Ser verkligen fram emot en härlig höstdag snart, utan en massa moln. Jag vill ut och fota, men ljuset är inte precis inspirerande.
Har haft en skön och slapp helg. I lördags var visserligen mannen på soptippen och sen åkte vi på stan en runda (jag handlade klart vinterskor till barnen och 2 barnjackor), men på det hela taget var det lugnt och skönt. Trodde ju knappt att vi skulle komma iväg, eftersom barnen betedde sig så tråkigt på morgonen, men när de väl fått i sig frukost, började de leka och allt var frid och fröjd.
Igår gjorde vi ingenting. Jag hade sovmorgon och sov till nästan 10! Okej, jag tvättade lite och vi dammsög, men annars var det slött. Härligt, vi behöver såna helger också!

Nu väntar jobbet som lär gå i ett rasande tempo: planering till 11.30, lunch, åka med chefen på möte, tillbaka och jobba mindre än 2 timmar..... Inte mycket kvar av den dagen.

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh så mycket sommar layouter man bjuds hos dig! Jag skulle också behöva ta lite höstbilder, glömmer bort det så lätt! Vi har haft härligt väder här! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback