***Nervös!***

Är hypernervös!! Jag och Bea ska åka på scrapkryssningen i februari har vi bestämt. De släppte de 100 biljetterna för bara några dagar sen. När Bea väl skickade in sin anmälan visade det sig att det bara fanns 21 platser kvar och det var flera timmar kvar innan jag skulle komma hem från jobbet och kunde maila min lapp. Nu väntar jag (nervöst) på ett bekräftelsemail...... Bea fick svar fort, men jag har fått vänta..... JOBBIGT!!

När jag nu ändå är här, kan jag visa upp en dubbel till Ölandsalbumet.



Bara några LO'sar kvar nu, så är det albumet klart. Känns jättebra.

Nu måste jag gå på Paulina's cirkus.

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller tummarna!! Såg på Scrappiz att de hade problem med mailen i går em/kväll...



Hör av dig så snart du vet! Jag är hemma med lillen idag också...



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback