Födelsedagskort

Har snabbscrappat ett litet enkelt kort som M ska ha med sig på ett barnkalas i helgen. Känns som ett lagom kort för ett barn tycker jag.



Stämpeln är en underbar katt från
Bildmålarnas Motivstämplar, som jag köpte under vår stora träff i Linköping.

Är enormt scrapsugen idag! Gjorde klart en LO till Papp & Scrap igår, som jag blev riktigt nöjd med och den gav helt enkelt mersmak! (Ni får vänta ett par dagar till innan jag kan visa upp den) Jag fick dessutom mitt första månadspaket från My Scrapbook Nook som var heeeelt underbart och också gav väldig inspiration!
Så, nu har jag 3 månadspaket, så jag handlar inte så mycket utöver det. Kommer antagligen att släppa ett, men ska testa Nooken först innan jag bestämmer mig. Det är mycket roliga dekorationer jag är ute efter och jag har stora förhoppningar på Nookens paket.

Imorgon ska jag vara flygvärdinna...... Några av barnen på jobbet ska ut och flyga. Måsta plocka fram en svart kjol, vit blus och pumps ikväll, att ha med i morgon. Berättar senare hur det gick. Nu är det Heros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback