***Sommar***

Egentligen tycker jag att det börjar bli jobbigt att scrappa sommarbilderna, men vad gör man när man inte har några nya, roligare foton. Har ju inte lyckats få till en enda höstbild i år. Så fort det var bra väder, var jag på jobbet och när jag har varit hemma har det varit regn och moln. Nu finns det ju dessutom inga härliga höstfärger kvar, så det är kört för i år. Har haft en period nu när jag varit dålig på att fotografera över lag. Vet inte varför. Hittar inget kul att fota bara.

Hur som helst, här är LO'n:



Nu väntar jobbet. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Martina

Den blev ju superfin när den blev färdig! Tack för senast!

2008-11-20 @ 10:43:47
Postat av: Charlotta

Hej ! även om du är "less" på sommarkorten, så blev resultatet väldigt bra i alla fall !! härlig badbild !

Postat av: Sandra

Konstigt, men jag har också legat av mig med fotograferandet. Men jag lyckades faktiskt ta några fina höstbilder bland en massa löv! Kanonfin LO även om det ju känns längt bort nu.

2008-11-20 @ 21:29:13
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Anki

HELT UNDERBAR LO Petra!



Älskar färgkombinationen och papprena massor och så fint och bra du har kombinerat ihopa denna lo!



/ANki

2008-11-22 @ 17:34:36
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback