***Scrapträff igår***

Hoppade över träningen igår och åkte till en scrapträff istället. Det var trevligare, men inte mindre varmt..... Jag var lite sen och därför hann jag bara med en LO. Tja, jag pratade en hel del också och det var definitivt trevligt! Jag passade dessutom på att låna jul-aktiga stämplar, så jag klarar av att göra några julkort....... om jag nu måste.
Hur som helst, här kommer LO'n och jag beklagar den suddiga scanningen, men det är för att blommorna är så tjocka.



Nu är jag så trött så jag kan knappt hålla ögonen uppe. Bara tanken på min nya XXL-väska som är på intåg, piggar upp mig lite för stunden! Håller mig uppe så jag kan borsta tänderna i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å så kul med scrapträff! Du gjorde en kanonfin LO ser jag ;0)

Postat av: Anonym

Fin LO! Vad kul, jag har också köpt en XXL-väska, så spänd på när den ska komma!

2008-11-06 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback