***Finalbidrag***

Jaha, då var det dags att visa upp mina 2 finalbidrag till Pysselpassions ScrapIdol-tävling. Det var inte enkelt, eftersom det inte alls var mina stilar, men jag gjorde mitt bästa i alla fall. Var med ända till slutet, vilket jag är stolt över.

Den första skulle göras i Shabby Chick-stil. Temat var kärlek och kravet var minst 2 foton och rivna kanter.





Den andra skulle vara i Freestyle-stil (något som jag verkligen inte behärskar). Temat var Simply the best, man skulle jobba medvetet med färger och det var krav på något som var mer än 20 år gammalt (jag tog ett frimärke från 1986)




Kommentarer
Postat av: LillBlommanlomman

wao Petra!!! kanonfina båda men freestyle måste du göra mera!! Supersnyggt! Håller tummarna att du vinner! trevlig första advent!!

Postat av: Ulwa

Hej! Jag tycker att du behärskar båda stilarna utmärkt. De är otroligt fina, båda layouterna.

//Ulwa

2008-12-10 @ 09:58:10
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback