***Scrapträff idag***

Idag var jag med, för första gången på länge kändes det som, på scrapträff! Eftersom vi är barnlösa den här helgen stannade jag bara halva tiden, så jag och mannen kunde passa på att njuta lite av solskenet (i lugn och ro) också.
Jag hann med två LO's, varav den ena är min allra första i letter storlek.

Men först en "vanlig" LO, med ett foto som Andrea tagit på mig.

En lo skapad med ett foto min yngsta dotter tagit på mig, samtidigt som jag fotar henne.

Här kommer lettern, som tyvärr är lite suddig eftersom det är flera knappar på som öppnar scannern lite för mycket.

Min första i letterstorlek

Det var inte meningen att vi skulle vara barnlösa den här helgen, men Miranda ville så gärna till farmor och farfar, så hon ringde och frågade dem. Så, igår åkte vi halva vägen var, barnen bytte bil och åkte med farmor och farfar hem och jag och Daniel fick helt plötsligt helgen för oss själva. Vi ska dock på samma dop i morgon, så vi hämtar upp barnen då.

Jag har scrappat ett dopkort också, men jag visar det senare.

Jag kan också berätta att jag var hos läkaren med min svans i torsdags. Igen. Hon ska skicka mig på en magnetröntgen, men jag förstod att eftersom jag inte är ett prioriterat fall, kan det ta precis hur lång tid som helst innan jag får komma dit. I nästa andetag säger människan att "ibland får man helt enkelt acceptera att man har ont utan orsak och då får vi väl skicka dig till smärtlindringsenheten...." !!! *skakar på huvudet och suckar*

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Kalasfina båda två!!! Jag har utmanat dig i min blogg.

2008-05-11 @ 18:33:57
Postat av: thorold

Helt ljuvliga layouter du gjort!

Vad roligt att du är med i Magdas scrapfeber!



/Pernilla TJ Magdas DT

Postat av: EmmLa

Du gör så himla fina saker, så romantiska och vackra foton!! Tack för titten :) // Emma L, Magdas DT

2008-05-11 @ 22:12:47
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: Bea

Ähh och den läkaren fick sin legitimation i corn flakes paketet eller???!! Så kan man väl inte säga... Håller tummarna för att du snart får en tid och en diagnos.



Jättefin LO - anar jag lite MM-prylar ;-)



kramiz!!

/Bea

2008-05-12 @ 22:22:39
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Bea

JättefinA menar jag - missade den översta - och det var inte alls MM - men det var eventstämplar ;-)

2008-05-12 @ 22:23:54
Postat av: Pernilla

Jamen hallå - att de bara har mage, de där läkarna!Ibland undrar man om det inte borde ingå ett test i social kompetens och vanlig hederlig medkänsla i vissa utbildningar...



Och som vanligt - jättefina layouter! Härliga vårfärger! Och tack för påminnelsen - nu ska jag ut och fota fruktträd!

2008-05-14 @ 20:23:14
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback