***Dubbel LO***

Här kommer en dubbel LO som jag gjorde på Maja Design-kursen under eventet. Härliga papper i precis min färg!
Har färdigställt den med foton från Valborg. Av någon anledning får det stora fotot mig att bli alldeles överväldigad av kärlek till barnen, fast egentligen är det ju ett ganska intetsägande foto, så det är lite konstigt.

vänskap

vänskap 2

Bokstäverna som jag använt som barnens monogram, är grungeboard. Jag har använt mig av olika chalks för att få fram ungefär samma färg som pappret (efter att först ha målat dem vita med akrylfärg). För övrigt har jag också lagt till en klocka (som symboliserar tidlöshet) utöver det som följde med i kitet.

Nu väntar en film!

Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Väldigt snygga fotografier. Det med brasan är ju toppenfint. Jag gillar hur du kombinerar papperna färgmässigt också, det blir väldigt fint ihop.



Tack för titten, jag kommer säkert igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback