DT-uppdrag MINIDEMO

Jag har fått äran av Papp & Scrap att demonstrera PROMARKER pennor för er och olika användningsområden för det. Det allra vanligaste är att man använder dem för att färglägga sina stämplade motiv, vilket jag kommer att visa sist i denna demon.

Promarkerpennor

Men först vill jag visa en LO som jag gjort. Från början var allt (i princip) vitt på denna LO och med hjälp av PROMARKER pennorhar jag fått färg på det!

Klubba

Jag använde PROMARKER pennor för att fylla i 2 hjärtan på det svart/vita pappret, målade blomman på ett separat papper, målade dit en stjälk, målade på vita knappar, målade swirls och en journalingruta direkt på cardstocken och jag målade på mina foam-bokstäver. Klicka på bilderna för att se de i större format.

           

Det som är så bra med PROMARKER pennorna, är att de fäster på alla material!

När ni stämplar, tänk på att använda en vattenlöslig stämpeldyna ihop med dina PROMARKER pennor. Bra med pennorna är också att det är lätt att få till olika nyanser i färgerna.
På den första lilla bilden har jag bara målat ett varv, rakt upp och ner. På den andra bilden har jag målat igen och igen där jag vill att det ska bli lite mörkar. Klicka på bilderna för attse de i större format.

  

Färdigt resultat! (jag ursäktar om jag målat lite slarvigt)

Stämpel färdig

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback