***2 från Eventet***

Jag har inte sagt så mycket om Eventet, men tänkte göra det nu. Det var FANTASTISKT roligt och jag hade verkligt trevligt Eventsällskap!! Tack Bea och Rosario för att ni var med och förgyllde helgen!

Jag skapade naturligtvis en hel del under kurserna, men det är ingenting som är färdigt. Jag hade nämligen inga passande foton med mig. Det hindrade dock inte att jag lärde mig en del nytt, fick en del nya infallsvinklar. HÄRLIGT! Det är ju det det går ut på.
Jämfört med förra året var det mycket bättre den här gången! Maten var bättre, lokalen var bättre, goodibagen var bättre, kurserna var bättre och mer varierande. På det hela taget, helt perfekt!

På lördagkväll var det dessutom en scrapträff, för att få skapa lite mer fritt. Jag hann påbörja 2 LO'sar som jag gjort färdigt igår. De tänker jag visa nu för er:

Miranda gräddnos

tandlös

Nu ska jag rota foton, för jag är SÅÅÅÅÅ scrapsugen! Började bli det redan igår, eftersom jag höll på att omorganisera lite i min scraphörna. När jag "pillade" på alla mina saker, blev jag superinspirerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback