***Resultatet av scrapträffen***

Idag har vi haft "vanlig" scrapträff i Linköping. Jag gjorde 1 dubbelLO och 2 kort + stämplade lite från Lotta J's (TACK SÅ MYCKET!!) pärm.
Jag är inte hypernöjd med dubbeln, har alltid haft svårt att få till de av någon anledning.

julbak vänster
julbak höger

Tycker mina kort blev ganska bra med tanke på att jag inte är någon kortmakare.

glad påsk 2

glad påsk 3

(sorry att den blev lite suddig, det är pga att bradsen lyfter locket på scannern)

Nu ska jag och resten av familjen bänka oss framför melodifestivalen. God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilka fina kort!!!Gillar julbaket med,är det rub-ons de julprydnaderna?

Postat av: Malin/malwa

Och jag säger som i lördags: den är ju kanonsnygg! Var har du fått ifrån att du inte kan göra dubbla?! :-)

2008-03-17 @ 17:23:02
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback