***Nytt DT-alster***

Här kommer mer på det DJURTEMA vi har på Papp & Scrap's blogg hela månaden! Här kommer en LO med ett foto som verkligen definierar ordet kattlåda... Papprena är härliga, med fantastiska färger tycker jag.
Katten i lådan är min äldsta (fyller 12 år i höst) som heter Michelle. En underbar dam, aristokrat ut i klospetsarna (tycker hon själv i alla fall).

kattlåda

Cardstock: Bazzil, brun
Papper: Chatterbox Dress Stripes och Dress Squares
Dekorationer: Blommor, Fotohörn och Journalingruta
Text: BossCut alfabet Liqurish, stansat på självhäftande cardstock.

Dagens tips: Använd dina fotohörn till något annat än det de är gjorda för!

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: jezzza

:) söt kisse och snygg lo:s

Postat av: Johanna

Vad smart det där med fotohörnen, ska prova det...
Snygg LO annars me´
//Johanna

2008-03-13 @ 20:25:56
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: Tina J

Visst var det härliga färger - och fin katt! Jag är alltid lite svag för kattlayouter..! :-)

2008-03-15 @ 13:41:45
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback