***Nytt DT-alster***

Här kommer mitt första bidrag på månadens DJUR-tema, skapat för Papp & Scrap. Jag visste precis vilket foto jag ville scrappa när jag fick dessa underbara papper från Chatterbox. Fotot är på mitt absoluta favoritdjur, den afrikanska elefanten. Det är dock inte jag som har fotat henne, utan min lillebror: Patrik Unné. Tack brorsan för det!!

favorit

Cardstock: Bazzil
Papper: Chatterbox Foyer Stripes och Woods Floral (även det bruna som är baksidan)
Dekorationer: Fotohörn, journalingcirkel och chalk
Text: American Crafts Velvet stickers, handskrivet och använt dymo på självhäftande cardstock (som också finns i butiken)

Dagens tips: Använd journalingcirklar (eller andra former) som dekoration (då ej med mycket text på)

För eventuella frågor om det jag har skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är en kort och mullig tjej, ska nog uppdatera med en foto av mig, finns nog inte så många när det är jämt jag som står bakom kameran. Ja, jag är nybörjare på scrapbooking började i somras. Men inte kommit igång ordentligt förräns nu.
Kram Johanna

Postat av: LillBlomman

Härliga färger till elefanten! Är den fotad i naturen, wao!

2008-03-05 @ 19:35:59
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Camilla

SNYGG!!Fotot är läckert har för mig jag sett det på en träff nångång.

2008-03-06 @ 08:43:20
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: mariante

Vilken sköning både hon på bilden å din Lo!
Härliga papper....vårigt på någe vis!
Ha en skön dag å trilla gärna förbi i min blogg om andan faller på!
Ha en trevlig dag!

2008-03-06 @ 11:56:23
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback