***Nu är vi på gång***

Åh, nu känns det som om vi faktiskt är på gång med vårt utbygge av huset. Vi har pratat om det lite löst ganska länge men egentligen inte speciellt seriöst förräns för ett par veckor sen. Jag har i alla fall pratat med kommun om detaljplaner för tomten, Daniel har pratat med banken, jag och mamma har ritat en massa ritningar och på tisdag kommer en arkitekt hit som ska rita det på riktigt! Nu rullar det på, med andra ord! Bara han har ritat så ska vi söka bygglov och försöka hitta någon som kan göra det! TJOHOOOO!!

Just nu mår jag ganska bra, för jag lever i en alvedon-dimma, men för ett par timmar sen mådde jag sämre. Vaknade i morse med ont i halsen, som bara blev värre och värre. Dessutom började jag få ont i höfterna, men det övergick till värk i hela kroppen. Ligger på gränsen till feber och ont i huvudet. Så, jag tog en alvedon (för huvudet) och det bedövade såklart bort det andra också. Fast egentligen gillar jag inte att veta att jag har ont, fast jag kan inte känna det.
Nåja, får se hur jag mår i morgon när dimman har lagt sig... HiHiHi

Ser fram emot scrapträffen i Örebro på lördag. Jag ska hjälpa Rosario med
butiken: vrålkul!! Ska bli intressant att vara på en stor träff, från andra sidan (så att säga, eftersom jag ju brukar vara med och ordna dem).

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: teres

Åh vad många fina LO´sar du gjort :). Tack för gratulationen i min blogg. Kul att du kommer på lördag, ska du scrappa ngt eller är det butik som gäller hela dagen?

teres


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback