***LO's från Cybercropen***

Detta är det jag hunnit med att skapa, under en härlig liten scrapträff igår hemma hos Camilla.

Först en LO till skissen som var för DT-medlemmar och som dessutom hade tema nöjd:
 
nöjd

Därefter ett kort till kortskissen:

grattiskort2

Sist gjorde jag en LO som endast skulle skapas med svarta och vita färger (man fick ha ett färgfoto):

nappen

Jag känner mig riktigt nöjd med alla tre!! Nu har jag inte tid, måste ta hand om Paulina som vaknade i natt med hög feber.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mycket fint du hann med igår! Önskar så att jag kunnat vara med, men det blir ju fler tillfällen! Vi kom i alla fall iväg till mamma och pappa, så jag slapp vara "ensam" hemma hela helgen.
Glad Påsk!

Postat av: Sara

De blev ju jättefina!! Den svart-vita såg jag ju mest i planeringsstadiet, men den blev ju super!
Ha en fortsatt trevlig påsk!
kram

2008-03-22 @ 09:22:13
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback