***Scrappat***

Idag har jag scrappat en LO på rekordhastighet! Åtminstone känns det som om det gick ganska fort. Det tog definitivt mindre än en timme, vilket måste räknas som snabbt. Så här blev den i alla fall:



Idag har Daniel haft sin första semesterdag. Eftersom vi har en broms som låg på husvagnens däck, var han tvungen att mecka lite. Han började när jag åkte till jobbet och precis när jag svängde in på uppfarten 6 timmar senare, var han klar! ;) Perfect timing!
Därefter spenderade barnen hela kvällen med att leka i vagnen och vägrade nästan komma ut för att äta och sen gå och lägga sig. De vill sova i den! Nåja, de får vänta lite.
Det känns nästan som om jag också börjat min semester. För det första har det varig långhelg. För det andra har hjärnan redan lagt av eftersom det bara är 3 dagar kvar. Tempot på slutet (när man vet att det är dags) är något långsammare än i vanliga fall. Dessutom är det ju sommarlov för barnen, så tempot hos dem är också betydligt långsammare.
För det tredje slipper jag ju hämta och lämna barn! Vilket sparar massor av tid. Tyckte det kändes väldigt lyxigt att bara kunna köra hem direkt efter jobbet!!

Nu ska jag sova. Får se om jag får göra det inatt. Natten till idag somnade jag inte förrän bortåt 03, för jag hostade så himla mycket hela tiden! Har tagit en hostdämpande tablett nu, så förhoppningsvis blir det bättre inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback