***Om mina rynkor***

Det är bara att inse, att även jag börjar bli äldre. Även om jag inte känner det, så har det börjat att synas så smått. Jag tycker inte att det är ett problem, åldras är oundvikligt, men det kräver ändå ett visst mått av dokumentation! (Så talar en sann scrappare!!!! )
Ääälskar de genomskinliga journalingrutorna i plast från Maya Road. Jag blev glatt överraskad när jag fick hem dem, trodde de skulle vara mycket mindre än de är.



Idag är det min första semesterdag! Jobbade mellan 7-11.30 igår och sen dess har jag varit ledig! I 6 veckor ska jag vara hemma nu och det känns helt underbart! Att få spendera hela dagarna tillsammans med min familj!! Det är guld värt, tycker jag.

Nu tänker jag säga God Natt på er!!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Ha ha, bara en scrappare dokumenterar sina ålderstecken!! Härlig lo!! Hoppas att du får en underbar semester!!! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback