***Gjort kort***

Idag har jag fixat iordning 2 stycken kort till M's fröknar. Det enda som skiljer är färgen på fjärilen, så jag visar bara det ena kortet.



Kan inte fatta att M redan gjort ett helt år i skolans värld. Det går så fort så jag inte ens vågar tänka på det! Hur som helst så tror jag att hon tycker det varit ett kul och spännande år och jag vet att hon ser fram emot att börja i klass 1 till hösten! Ska bli kul att se hur hon klarar sig i skolan. Jag hoppas att hon kommer att ha lätt för sig, men jag vet verkligen inte.

Väntar fortfarande på pris för bygget.... Börjar bli irriterad och D ska ringa i morgon. Det skulle ta max 2 veckor, nu är vi uppe i 3 veckor och 3 dagar.....

Var hos läkaren med M idag. Hon är nu friskförklarad, ingen mer blod i urinen vilket känns väldigt skönt! Det hängde med all säkerhet ihop med lunginflammationen, så det bör inte bli några problem senare heller.

Nu väntar sängen. D har redan sovit i över 2 timmar i TV-rums soffan.... Kanske bör försöka flytta på honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback