***DT-uppdrag***

Jag har skapat ännu en LO åt Papp & Scrap utifrån temat STUDENT, DOP, BRÖLLOP. Jag har fått äran att använda fantastiskt vackra papper från Tinkering Inc och med hjälp av dem skapat denna LO med foto på mig i min balklänning. Ja, det var verkligen ett bra tag sen jag tog studenten och bevisligen ser jag ung ut på bilderna, för mina barn känner inte ens igen mig! *hihi*



Cardstock: Bazzil, vit och blå
Papper: Tinkering Inc Provincial Fare - Coventry
Dekoration: Satinband blå och creme, Sammetsband, Blommor, Stickles och Tinkering Inc Gnuggisar
Text: QK Maddie Anne Classic

För eventuella frågor om det jag skapat, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller dissa i min blogg :)

Postat av: Sanna

Hiss eller dissa i min blogg :)

2008-06-13 @ 10:06:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Du ser ju jättefin ut i balklänning!! Skulle vara kul att titta närmare på den LO:n. Trevlig helg!/Annika

2008-06-13 @ 16:39:54
URL: http://fotodagbok.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback