***DT-uppdrag***

Denna månads tema på Papp & Scrap, BRÖLLOP, DOP och STUDENT, satte en del griller i huvudet på mig och har tvingat mig att utmana mig själv igen. Jag har nämligen svårt för att scrappa "gamla" foton, jag vill alltid ha de nyaste ur kameran. Jag tog, efter en titt på de fantastiska pappren som följde med i månadens kit, ett beslut att scrappa ett av våra bröllopsfoton. I år är det 9 år sen vi gifte oss och det känns verkligen som en saga, det känns som om det var jättelänge sen.

Drar man i den mörkblå fliken till höger om fotot, finns där lite dold journaling.



Cardstock: Bazzil, lila
Papper: TinkeringInc Provincial Fare Willow och Provincial Fare Spode
Dekorationer: Spets, blommor, Lacing Brads, band
Text: YouDo Clear Alphabet

Dagens tips! Rama in ditt foto med hjälp av ett band/spets

För eventuella frågor om denna minidemo, maila på [email protected]

Kommentarer
Postat av: sara

Så tjusiga ni var!! Jättefint foto, fin Lo oxå såklart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback