***Vår framsida på huset***

Här kommer först lite före-bilder, precis när vi började gräva. Notera att den stora rishögen var det som växte i rabatten mot vår ytterdörr. Notera också (om ni ser någonstans) att det finns en rabatt till vänster om grovköksdörren.



     (rishögen)

     (här växte rishögen)

     (utmed husväggen längst bort är en rabatt)

Så här blev det färdigaresultatet:

     (Det ska naturligtvis planteras i krukorna)

     (Detta är rabatten bredvid grovköksdörren)

    (Vi har använt de gamla stenplattorna och köpt till de små runt omkring)

     (Ett litet cafébord passar här, eftersom detta är vår enda skuggsida av huset och det är svalast här.)

Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är med detta!! Den här sidan av huset var mitt dåliga samvete förut, igenvuxet,, risigt och fult. Dessutom kunde man inte se vår huvudentré (som är den ni ser på fotot ovan). Eftersom man är tvungen att passera vår grovköksdörr för att komma till huvudentrén, ville vi att den ska synas ordentligt, så att folk fattar att det är hit de ska gå. Vi får väl se om det blir så.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh vad fint det blev!!Fösrstår att du blev nöjd!Får komma förbi och kika på det IRL nästa gång jag kommer upp (vilket är sista helgen i aug).



Soliga och varma kramar!



/Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback