***Ölandsalbum igen***

Jag har gjort min första dubbel till mitt Ölandsalbum i stående letter-format. Kanske inte det bästa jag gjort i mina dar, men det duger.





Idag på morgonen har jag varit på magnetröntgen, för att förhoppningsvis få svar på vad det är för fel i mitt ryggslut som gör att jag har så ont. Det är jävligt trångt i den där mackapären och förskräckligt högljutt! Jag fick ha hörselskydd på mig. Och jag som trodde jag visste allt efter att ha följt House.... ;) Det gick bra i alla fall och jag lyckades slappna av så pass att jag blev smått sömnig. Något svar får jag ju dock inte idag, utan svaret skickas till min läkare som sen ska höra av sig till mig, men jag misstänker att det dröjer (så här i semestertider).

På tal om semester påbörjar jag min sista vecka nu. Börjar jobba på torsdag nästa vecka.
I morgon ser jag fram emot att min mormor ska komma hit och stanna över helgen. Andrea fyller ju 3 år på fredag, så hon kommer bla för att fira henne. Mamma och pappa kommer först på lördag. Sen har Miranda bestämt att hon och Paulina ska följa med mormor och morfar hem, så hon har ringt och fixat med sin mormor kring det. Så, nästa vecka är de där. Får se om jag lyckas hålla Andrea hemma...
Hon längtar, ska ni veta, till sin födelsedag. Jag tror aldrig något av mina barn har längtat så mycket någon gång tidigare. Det är jättegulligt! Hon fullkomligt studsar på stället så fort vi nämner något om det. Min lilla plutt, som börjar bli så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback