***Förlösande scrap!***

Efter att ha varit 10 dagar på Öland (bott i vår husvagn), varit hemma i 1 dag, åkt till Finland i 3 dagar och sen kommit hem i torsdags, har jag haft svårt att komma igång med pysslandet. Det är som att det stannar av och att jag måste sparka igång mig själv igen. Det har jag äntligen gjort idag! Och det känns så himla skönt! Jag vill ju scrappa, suget finns där, men ändå lyckades jag inte sätta mig förrän idag.



Nu sitter vi här och väntar på våra djur. De har bott hos mina svärföräldrar sen midsommar, så det var ett tag sen vi såg dem. Vi ska dessutom ha en extra hund i några dagar, eftersom mina svärföräldrar ska ut på resa.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Så skönt att du pysslar igen, visst är det härligt?

Layouten blev superfin.

Postat av: Sandra

Härligt att du är på gång igen! Här går det också upp och ner med pysslandet, suget finns nästan alltid, men rätt som det är fastnar jag vid datorn eller med något annat istället...

Ha en fortsatt skön semester!

Kram, Sandra

2008-07-14 @ 20:59:33
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback