***LO's från träffen***

Här kommer mina LO'sar jag gjorde i helgen:

sitter på bänken

"Sitter på bänken" gjordes till en liftutmaning. Använt American Crafts papper.

vill vara i fokus

"Vill vara i fokus" är till annonsutmaningen. Papper är Scenic Route och Ki Memories.

bygga i snö

"Bygga i snö" gjorde jag utav de pappren som fanns i vår goodiebag, från Heidi Grace.

vacker

"Vacker" gjord med papper från Making Memories och Autumn Leaves.

änglalik

"Änglalik" är till den monokromatiska utmaningen på söndagen (scrappa i en och samma färg). Papper från Basic Grey och ?.

spår av snö

"Spår av snö" var till en skissutmaning. Är inte särskilt nöjd med den. Basic Grey även denna gång. 

Sen shoppade jag ju en hel del också!! Massor av bokstäver (ÄLSKAR DE NYA I VINYL), Grungeboard, nya skärblad, bling, hjärtan, stämplar, band, journaling osv. 
Jag kan inte förstå varför packningen var mycket större när jag åkte hem..... ;) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka grymt snygga layouter du fick till! Jag jobbade tyvärr i helgen så det blev ingen scrapträff för min del :( Hade gärna velat det. Skojar du? Blev du inte nöjd med "spår av snö"? Den tyckte jag var absolut snyggast, tätt följd av "sitter på bänken". Här borde jag förresten gå in oftare :)

Postat av: silwerstar

Wow vilka jättefina layouter!! Den sista layouten är ju hur fin som helst, jag tycker att du ska vara jättenöjd med den! :-D
Själv fick jag ihop 3 st layouter under lördagen som jag var på plats -känner mig nöjd med det! :-)

2008-02-04 @ 09:40:51
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: nilla_r

Jättefina sidor, Petra! Jag är grön av avund på er alla som fick scrappa hela helgen - kunde ju inte åka den här gången. Jag hoppas ni orkar ordna fler träffar - det är alltid kul att komma till "stan" och scrapp!
/Pernilla

2008-02-04 @ 10:26:46
URL: http://nillar.wordpress.com/
Postat av: Helena

Jättefina!!! Och tack för en superb helg!
/Helena

2008-02-04 @ 11:17:32
Postat av: Malin/malwa

Jättesnygga! :-)

2008-02-04 @ 20:04:30
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: bea

De blev superbra allihop! Och de är ännu finare i verkligheten!
Tack för en supertrevlig träff och underbart scrapsällskap som vanligt!! (det är efter sådana här helger som "hemlängtan" är som störst...) Nu är det bara att se fram emot eventet!!

Kram
//Bea

2008-02-04 @ 20:45:14
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Camilla

Som de andra redan sagt så är spår av snö jättefin!!
Förstår inte vad du inte gillar med den? Mycket fint du hann med. Jag har börjat göra om en av mina LO's jag gjorde på träffen faktiskt, gillade inte formatet jag valde men kortet och dekosarna satt så bra så det blir en ny i annat format...
knäpp man är :-)

Tack för kommentaren om mitt kort är fortfarande i chock hi hi

2008-02-04 @ 23:44:36
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback