***Åh, något nytt***

Och med något nytt, menar jag att det är första gången jag använder mig av ett "gammalt" foto när jag scrappar. Jisses, det här fotot är ju ända sen i augusti (lite ironi) hihihi.
Det beror mest på att fotona som finns hemma just nu är sååååååå tråkiga. Och hur kul kan det bli att fota i detta gråmulna... Ingenting kul hittar vi på, det finns ingen snö och ljuset är för dåligt. Alltså blir det heller inga foton.

Hur som helst, detta är vad jag gjort idag:

korthajar

Längtar som attan till lördag då det är scrapträff. Har inte varit på någon sen den stora träffen. Önskar bara jag hade lite roliga foton..... Bläää, jag får väl scrappa några fler pepparkakor, julgranar osv. Inte kul alls.

Vi har sportlov här. Jag jobbar dock hela lovet, min man också. Däremot nästa vecka... Då hämtar barnens farmor och farfar dem och vi får några kvällar (eftersom vi jobbar på dagarna) för oss själva. VI ska gå på bio och äta middag ute!!! Härligt!!!
På onsdagen har vi dessutom hela eftermiddagen, eftersom vi båda slutar till lunch. Någon som har en idé på vad vi kan göra då??

Nu ska jag gå och sätta mig framför TV'n en stund. Har varit och tränat (stepUp/core) och känner mig välförtjänt av lite vila.
På tal om det så avslutade jag min Rivstart i GI i fredags, för då hade jag hållit på i 6 veckor. Nu är tanken att börja introducera kolhydrater igen, men det är svårt. Det har satt sig i huvudet och det tar verkligen emot! När jag dessutom mår så bra av det! Ingen huvudvärk eller något! Men, min kropp talade om för mig sista veckan att det var dags att börja få i mig lite energi igen, för jag frös hur mycket som helst varje dag!

Kram på er, bloggvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback