***Presentation***

Idag är jag med i Scrappiz-bloggen för första gången, eftersom det är en presentation av hela Skissteamet där. Så kul att det är på gång på riktigt, så att det syns utåt. "Inåt" har det märkts ett tag, eftersom jag är en av de ansvariga för teamet, är det en hel del att hålla koll på och fixa med. Fast det är bara roligt!!!! Missa inte den första skissen: 2/1-2009!!

Upptäckte i förra veckan att Andrea inte riktigt hör vad jag säger, i vissa situationer där jag tycker att hon ska höra mig. Tex om jag är bakom henne, i ett tomt, tyst rum och pratar i normal samtalston!
Så, idag var jag på vårdcentralen, för de skulle kolla om det satt någon vaxpropp. Det visade sig dock att hon har en liten tyst öroninflammation, men eftersom hon inte visar tecken på att ha ont eller någon feber, avvaktar vi. Doktorn trodde inte att det behövde bli värre, utan att det är på väg tillbaka. Så, om ett tag bör hon börja höra normalt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback