***Min toa uppe***

Har väl berättat att jag fixat i ordning min toalett på övervåningen, men har inte visat er hur det ser ut.

Har fotat första fotot ståendes i dörren. Skåpen hänger alltså på vänstra väggen. Toalettstolen står direkt under fönstret och duschen är i hörnet bredvid dörren till höger.
Förut hängde där ett liiiiitet skåp, på en alldeles för liten höjd för att jag skulle kunna spegla mig och det var det enda! Till höger om toalettstolen var det en stång på väggen (direkt under snedtaket) där man kunde hänga 2 handdukar. Notera gärna mina krokar för handdukar som jag har nu. De syns längst till höger på bild 2. Duschhörnet var i plast med vita karmar och stången inne i duschen (där flaskorna står) var också i vit plast. Så här är det nu istället.









Igår var vi på IKEA och köpte oss nya madrasser till hela familjen. Idag är Daniel på IKEA och köper en ny bäddmadrass till vår dubbelsäng. Ångrade oss när vi kom hem nämligen att vi inte köpte en ny sån. Har inte sovit så bra inatt. Tyckte det var lite hårt, men det sägs ju att det tar 6-8 veckor innan man vant sig, så jag får väl stå ut ett tag till innan jag vet om det var ett felköp eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback