***Fotosession***

Min man och mina barn har hjälpt mig idag att fota mig lite. Jag är ju "aldrig" med på foto, så jag tyckte att det var dags att jag var det ordentligt.
Det blev en del bra foton, men de flesta ska jag photoshoppa lite med sen. Här kommer två.






Paulina har varit lite slö och haft lite ont idag, efter hennes navelbråcksoperation igår. Det var inte förrän efter kl 16 idag som hon överhuvudtaget har varit ur soffan. Hon går på smärtlindrande medicin, men hoppas att hon ska slippa det i morgon.
Hon har varit hur duktig som helst, min lilla plutta. Hon är mycket starkare än sin storasyster på såna saker (som nålar i armen och sånt). Jag är stolt över henne!! 

Kommentarer
Postat av: Bea

Wow - jättefina foton!

Hoppas att Paulina känner sig bättre i morgon.



Kram!

/Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback