***Längtar till i morgon***

Åh, jag längtar hur mycket som helst till i morgon. Kl 14.13 ska jag hämta Rosario på stationen, för att en timme senare åka söderut hem till mina föräldrar. (Malena åker också med mig, men blir hämtad på fredagkväll) Där ska vi sova över natten, för att på lördag kl 08.00 checka in på Scandic Hotell i Helsingborg. Bea möter oss där. Det är nämligen dags för årets ScrapEvent of Scandinavia!!
En hel helg fylld med härliga scrap-kurser, skratt, god mat och scrapträff!! Å, det fullkomligt bubblar i hela mig för att jag tycker det ska bli så roligt!
Jag var ju där förra året och har ännu större förväntningar på det den här gången. Ska bli jätteroligt att se vad de har hittat på den här gången!
*hihihi - fnitter - hihihi*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här är en till som knappt kan sitta still! Tur jag ska hämta barnen nu så jag slipper göra det! :-) Ikväll ska jag packa, Camilla och jag åker ner med tåget imorgon kväll så vi är på plats när ni kommer! Ses i Helsingborg!!

Postat av: Bea

Vi ses i övermorgon!
Ikväll ska jag packa alla saker och sen är det ju nästan dags *kan absolut inte sitta still* Hoppas jag får mycket att göra på jobbet imorgon så det går snabbt...

Kram!!

2008-04-24 @ 17:34:14
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Sara

Åhhhhhh, vad jag är avundssjuk på er, nedrans lyckostar!! ;-)
Hoppas ni får alldeles underbart roligt!
kram

2008-04-24 @ 20:02:47
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: LillBlomman

Hua vad avis jag blir!! Men denna gång känns det ok att gå hemma och "ruva"! Kramen!

2008-04-25 @ 17:28:06
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback