***Hade kurs igår***

Igår var det studiedag på jobbet och jag höll en scrapbookingkurs för 9 personer (de skulle varit 12). Ni skulle ha hört: det var absolut tyst i salen i 8 timmar! Det var koncentration på hög nivå.
Jag hann påbörja 3 LO'sar själv, som jag gjorde klart när jag var på scrapträff i ABF-lokalen senare på kvällen. Skulle ju egentligen ha tränat, men eftersom jag precis börjar känna mig bra efter förkylningen, avstod jag igår också.

Den första heter SEMLETID, men det syns knappt (det är de små bubblorna nere till höger)

semletid

Den andra heter: BLICKAR UT MOT LANDET INGENSTANS, för jag tycker hon ser liten drömmande ut på bilden. Jag utmanade mig själv med att scrappa monokromatiskt.

landet ingenstans

Den tredje heter SNÖPRINSESSA.

snöprinsessa

Sen är jag hemma från jobbet idag och kommer antagligen att bli det hela veckan.
När jag hämtade Miranda i måndags hade hon ont i ett öra, vilket hon brukar kunna få när hon är snorig och då hjälper det med nässpray. Det här utvecklades dock till öroninflammation, vilket innebär att jag fick vara vaken halva natten och höra henna gråta och gny. Alvedonen hjälpte inte mycket.
Daniel åkte till Stockholm i måndagsmorse, så han kunde inte hjälpa mycket, men vid 22.30 ringde han och sa att han skulle sätta sig på ett tåg och komma hem, vilket han gjorde kl 02.00. För hur skulle jag annars ha kunnat hålla i min kurs? I går var hon inte mycket sig själv, med nästan 39 graders feber.
Igår slutade dock örat göra ont, men inatt har hon klagat på ont i magen istället och har fortfarande lite feber. Misstänker att det är alvedonen som gjort magen lite lös och så gör det ont och dessutom har hon inte ätit något sen i måndags lunch. Blä! Inte roligt och inte mycket jag kan göra för att hjälpa henne.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt med sjuka barn. Du gör så himla fina LO´s, är ju bara en nybörjare själv, törs knappt visa mina ibland.
Tack förresten å Jonathan´s vägar för kalaset i söndags.
//Johanna

Postat av: Camilla

Kanon fina!!
Usch stackars M ont i öronen är ju inget kul alls!
Hoppas hon kryar på sig snart

2008-04-09 @ 14:08:36
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: teres

Åhhh, jättefina LO´sar. Och 6x12 är du ju en fena på, denna vill jag lifta till äldsta pojkens ena resealbum som jag kommit av mig på. Tack för inspirationen.
//teres

2008-04-16 @ 10:16:12
URL: http://t-strindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback