***Paket idag***

Paket från Lifetime på posten idag. Gillade det skarpt!!

Lifetime 2

Har precis kommit hem från en runda på stan. Den blev dyr.... Det blev nämligen en 40" LCD, Samsung TV och en ny DVD-spelare (Denon) + tillhörande sladdar.
Därefter åkte jag och handlade vinterskor till alla barnen, vinteroveraller till två av dem, vantar, mössor och underkläder.
Tur att jag (vilket jag aldrig annars gör) lagade maten klar redan i förmiddags. Kalops ska det bli idag. Dagis har haft stängt idag, så jag har "tvingats" vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad mycket fint du fick, kul med paket! Ska bli kul att se vad du hittar på med dem.

Postat av: Rosario

kalops mumma...det var 100 år sen...

2007-09-06 @ 09:41:24
URL: http://rosario.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback