***Längtar!!***

Nu är det bara 3 dagar kvar till scrapträffen, men jag räknar som att det börjar på fredagkväll redan, eftersom vi ska träffas då och fixa det sista. Kommer jag bara dit, så lär helgen bara rulla på!!
Det är sjukt hur kul jag tycker att det ska bli och hur mycket jag längtar!! Tänk så mycket glädje en hobby/passion för med sig.
Har redan packat väskan, men det är för att jag inte hinner varken i morgon eller på fredag. Kände att det var lika bra att göra det idag i lugn och ro.
*sprallig, sprallig, sprallig*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes, längtar som en tok jag med! Fast jag har inte packat än, hoppas kunna göra det idag när Linn är på kalas och Julia förhoppningsvis sover... Annars får det bli ikväll, måste få med mig det mesta på fredag kväll tänkte jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback