***Gjort ett minialbum***

Det hör inte till vanligheterna att jag gör ett minialbum, men nu har jag alltså gjort ett. Det kommer från 7jypsies och är ett dragspelsalbum, med tillhörande "väska".
Kanske inte ett speciellt avancerat album, men jag är väldigt nöjd med det och det tjänar sitt syfte.

minialbum 1

minialbum 2

minialbum 3

mini

minialbum 6

minialbum 8

minialbum 10

minialbum 11

minialbum 12

Idag har barnen varit på ridskolan för sista gången, eftersom jag blir så sjuk numera av det. Jag tycker ibland att jag känner av allergin i andra sammanhang och jag känner att jag måste bli av med den största boven i dramat. Häromdagen var jag till exempel ute och gick. När jag passerade hästhagarna, fick jag obehag i halsen, ända till jag kom upp på nästa backkrön. Där lättade luften och jag mådde bättre. Ibland tycker jag också att jag känner av här hemma, men då vet jag inte om det är hunden, katterna eller damm (!) jag reagerar på. Hur som helst, så vill jag inte att det ska bli värre, så nu får barnen sluta rida.

Har genomlevt en natt utan mannen hemma. Han var på kick-off med jobbet igår. Gillar ju inte att sova själv, men en natt funkar ganska bra. Förutom att jag blir så in i vassen trött (antagligen för jag sover mycket lättare än när han är hemma).
Tack, J, för att du var här och fördrev lite tid med mig!! Det var precis vad jag behövde.

Nu ska jag natta mina nyduschade och, förhoppningsvis, hästfria barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback