***Scrapträff idag***

Idag har vi träffats igen, på vår "vanliga" träff, som vi brukar ha var 3:e vecka. Intresserad av att vara med? Klicka här.

Jag hann endast med en LO, men jag var ju bara där i 3,5 timmar, med paus för fika ;)

Tack Karin för lånet av de båda blossom-alfabeten! (det ena är mini, det andra är grande)

årets enda dopp

Sen vill jag, så klart, påminna er om tävlingen på Papp & Scraps blogg, som jag arrangerar. Det är klart att du ska vara med! Fina priser står på spel! Endast 1,5 vecka kvar av tävlingstiden.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Fin och stilren sida! I min smak! Ha det gott!

Postat av: Åsa Merving

Jag är en stor beundrare av dina alster. Du får ihop det så snyggt!!

2007-10-16 @ 10:22:12
URL: http://www.merving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback