***Ny fotoleverantör***

Tack Bea för den fantastiska rekomendationen! Det visade sig att Daniel hört gott om samma företag från sitt jobb. Det fantastiska fotoföretaget heter Crimson (www.crimson.se). Jag beställde där i torsdags och fick bilderna igår, fredag, dvs dagen efter!!!!!!!
Fantastisk färg och kvalité var det dessutom. Inte farligt dyrt. Ca 1,70 (inkl frakt) per kopia, men det är det värt när man ser färgerna och betänker hur fort det gick.
Dessutom var det en smidig sida som gick fort att ladda upp på och så har man flera valmöjligheter för att få sina foton precis som man vill.

Har inga nya bilder att visa upp. Jag har faktiskt scrappat lite under veckan som varit, men det får ni se på Papp & Scrap's blogg nästa vecka ;)
Däremot kan jag passa på att visa vad jag handlade under träffen förra helgen, för det har jag missat att göra.

Först ut är ett antal nya cardstock, en overlay, frills, band och fastenater's. För att göra lite reklam återigen för Papp & Scrap, så är cardstocken, banden och fastenater's därifrån.

image366

Jag köpte 3 fyrkantiga lådor och en flask-"låda" på Papp & Scrap. Lådorna ska jag ha till lite minnessaker för barnen, typ första biobiljetten, lite teckningar osv.

image367

Detta är vinsten jag vann! Plus 2 små påsar från Rosarios demonstrationer.

image368

Detta är alla alfabet jag köpte!

image369

Detta är övrigt högen: clearstamps, rub-ons, blommor, band, paperpiercer, brads, förvaring, stickles och chalk.

image370

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback