***Lugn lördag***

Idag har vi verkligen bara haft en lugn och skön dag. Barnen steg upp strax efter 7, men var så snälla så de startade TV-spelet och lät mig och Daniel sova vidare till 8.15.
Sen åt vi en långsam frukost, jag dammsög lite, surfade runt på datorn medan jag drack kaffe, barnen lekte. Efter lunchen åkte vi till affären för att barnen skulle få köpa lördagsgodis. Daniel åkte sen till stan och köpte en extern hårddisk, som vi ska använda till backup. Barnen såg en film och åt godis, medan jag scrappade lite. Sen var det dags för kvällsmat med efterrätt. Nu har de precis sett på DisneyDags och snart är det dags för sängen. Daniel tror jag sover framför TV'n... ;)

Så, jag har gjort en LO som heter "nyfiken KO".

nyfiken KO

Tja, den är lite konstig, men jag känner mig nöjd i alla fall. Ordet "nyfiken", står uppifrån ochner på de där konstiga klistermärkena som är mot det svarta.

Barnen fick en ny kusin i torsdags. Grattis T och A!!

Hihihi, ni skulle se barnen nu. I full färd med att leta efter hemligheten! Jag har precis bokat biljetter får att se Routtatuille (eller hur det nu stavas) på bio i morgon, så jag sa till barnen att jag har en hemlighet. Just nu håller de på att leta igenom hela huset. Inte blev det bättre av att jag förvirrade dem med att ge dem ledtråden "mat" (eftersom råttan ju ska jobba som kock). Nu håller Miranda på och frågar hur det ser ut, om det är inslaget, i vilket rum det finns osv. KUL MED HEMLIGHETER TYCKER JAG!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Konstig? Nej, den är hur snygg och häftig som helst!

Postat av: Maria E

Härlig layout!

2007-10-20 @ 19:47:31
URL: http://mek73.blogg.se
Postat av: Jennie Simmat

Fin LO med härliga foto!!

2007-10-20 @ 21:37:28
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Sara

Den här var superfin!! Härliga färger och charmigt foto!! Ha en fortsatt trevlig helg!

kram

2007-10-21 @ 09:55:37
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback