***Helgens alster***

Nu har jag äntligen scannat in mina alster från scraphelgen som var. Måste återigen få uttrycka vilken FANTASTISK helg det var!! Hade så otroligt kul.

Först ut är en LO som jag gjorde till lift-tävlingen på lördagen.

Framtida yrke?

Därefter var det en LO till annonsutmaningen (också på lördagen). Denna tävling VANN JAG!!! Blev så himla lycklig! Att någon ville rösta på mig och dessutom så många att jag vann.

uttrycksfulla ögonblick

Jag var helt slut efter det som hände Paulina på fredagen och det faktum att hon höll mig vaken hela natten, så det är ett under att denna LO över huvudtaget blev till.
Jag gjorde den efter middagen på kvällen, någon gång efter 19.00.

på väg mot KROCK

Sen blev det söndag och dags för 2 nya tävlingar. Först ut var en skisstävling.

hö(st)

Sist ut blev min LO till tekniktävlingen, där man skulle ha med 3 olika mönstrade papper, något rivet, chipboard, egengjord dekoration och metall.

modefluga

Nu måste jag ställa mig och laga lite kvällsmat innan barnen startar slagsmål....

Kommentarer
Postat av: Anna G

Du gjorde så många fina lo´s i helgen vännen! Han ju inte gå runt och kolla på vad alla gjorde. Den lo´n du vann med är verkligen fantasitskt snygg! Sen fastnade jag för fotot på "foppalo´n" skitsnyggt!
kram Anna G

Postat av: Annika E

Så många fina LOer! Den med både färg och svartvita foton blev min favvo! Kramis!

2007-10-04 @ 09:39:57
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: teres

Ojoj, himmel vad mycket fint du hann med på maran. Mycket vackra bilder och fina detaljer.
Tack för ytterligare en superkulig träff :)!!!

2007-10-04 @ 09:57:38
URL: http://t_strindbergs.blogspot.com
Postat av: NetteR

Oj vad mycket inspirerande du har i din blogg, här blir jag nog kvar länge för att kunna titta igenom allt :)
Titta gärna in hos mig med om du vill, dock är min blogg rätt ny så det finns inte så mycket (än... ;-))

2007-10-04 @ 10:09:57
URL: http://netter.bloggagratis.se/
Postat av: Sara

Åh, var höstackarna dina! Och foppatofflorna!! Två favoriter på borden ju! Jag kunde inte heller låta bli att plåta hörullarna iår, efgter att ha tänkt görs det många gånger - knycker nog din fynida rubrik... ;-) Tack för en underbar helg, och kul att du också vann en tävling. *kram*

2007-10-04 @ 10:33:49
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sanna /Cheerbabe

Vicket härligt kort på foppatofflorna och höbalarna! Och så en tjusig inramning på det :o)

2007-10-04 @ 11:23:02
Postat av: Malin /malwa

Du är ju bara *så* duktig, Petra! Gillar "krock-LOn" (också...)!

2007-10-04 @ 13:39:05
Postat av: Tin

Helt fantastiska alster!!!
Du är så duktig!!!

2007-10-09 @ 19:43:09
URL: http://tinsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback