***Harmoniskt***

Så heter en LO jag skapat under de 2 sista dagarna. När ni ser den kommer ni att tänka "hon är inte klok, tog det 2 dagar att åstadkomma det lilla". Så är det! Jag la dit fotot, papperscirklarna och skrev texten. Det gjorde jag igår. Sen har den legat för jag kunde inte hitta någonting som passade att ha på mer. Det kändes som om allt jag tänkte mig ha på, förstörde den. Det är inte mycket på den, men det bestämde jag mig för (idag) att det inte ska vara den här gången. Det förstör harmonin.... Så, nu är den så här:

harmoniskt

Sorry, den har blivit lite sned (nere till höger) och suddig i scanningen, men jag iddes inte göra om det.

Jag är trött, känner mig lite nere av någon anledning. Misstänker att det går över om jag får sova, så det tänker jag göra nu. Tänkte bara berätta att igår simmade jag 40 längder (dvs 1000 m) medan Miranda var på simskola. Tänker göra om det på söndag när Paulina har sin simskola och så har jag löst motion 2 dagar i veckan fram till jul ;)  Dessutom brukar jag promenera 20 min i riktigt rask takt på tisdagar, under min rast. Så, idag har jag skön träningsvärk lite överallt, men det är bra, då vet jag att jag gjort något.

God natt på er! Glöm inte tävlingen på
Papp & Scrap, det är bar 6 dagar kvar av tävlingstiden.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilket underbart foto!! Så avslappnat ;-) Jättefin LO också. Vill du veta en hemlis??!! (obs inga fler barn på g ;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback