***Operation***

Yes, nu på onsdag är det dags för min operation! Helt plötsligt har det gått väldigt fort. Det ringde en narkossekreterare idag och meddelade att de fått ett återbud på onsdag, som om jag ville ha den tiden, så fick jag den. Så klart jag ville!! Känns jättebra att det äntligen ska bli av, men är som sagt, lite smått chockad över att det gick så fort. Det är ju bara 2 veckor sen jag ringde för att be om att få träffa någon och då sa de att det skulle ta flera veckor.
Och, så kommer den sanne scrapparen i mig fram.... Månne om man kan be någon av sköterskorna att ta ett foto under operation..... ;) Nu tänker du: hon är ju för f-n inte klok, men faktum kvarstår att jag är sövd och helt väck utan en aning om vad som händer. Tror bubblan hakar att jag vill berätta om denna historia i efterhand, för det är ändå en ganska stor grej i mitt liv just nu. Jag har aldrig blivit opererad i hela mitt liv, så det är lite spännande och helt klart ett scrap-material.
Men, jag misstänker att ur bakteriesynpunkt är en kamera i operationssalen helt off limit.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vaddå? Det kostar ju inget att fråga? :-) Och det brukar ju vara en "osteril" zon i operationsrummet - kanske nå'n som vankar omkring där kan tänka sig att fotografera det hela?! Som sagt, man kan alltid fråga!

Lycka till med operationen!

2007-11-27 @ 09:48:56
Postat av: Camilla

Lycka till med operationen,skönt du fick tid så snabbt

Postat av: Sara

Härligt att det blir av innan jul, återbud är bra!! Hoppas allt går bra idag!! Kram

2007-11-28 @ 09:46:18
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback