***Scrappandet går trögt***

Känslan av att vilja scrappa är extremt stor i kroppen, men viljan att läsa mina böcker (tills serien är slut) är större. Därför blir det ingenting gjort på scrapfronten. Sån tur att det ska vara träff på lördag. Kommer att vara precis det jag behöver. Har skrivit upp mig på "kanske"-listan, men har nog beslutat att det är ett definitivt KOMMER från och med nu.
Har mycket att göra på jobbet också, vilket jag anser VÄLDIGT tillfredsställande. Jag är med och jobbar med skoltidningen, som ska ges ut om 2 veckor, så det börjar vara mycket att fixa till på slutet. Det är JÄTTEKUL!!
Sen går jag här och väntar på att månadens "Fröken Röd" ska dyka upp, men jag är just nu 3 dagar över tiden......
Hihihi, blir ni oroliga? Bli inte det, det är bara spiralen som efter snart ett halvår bestämt sig att börja fungera fullt ut. Det är visserligen välkommet, men det ska erkännas att det känns lite skumt. De enda gånger i mitt liv som min mens inte kommit exakt på dagen, är när jag varit gravid.
Måste nog ta och ringa en läkare också. Nu är jag inne på 4:e veckan med jätteont och svullet i svanskotan (åtminstone upplever jag det som svullet). Det märkliga är att jag inte kan erinra mig att jag gjort något, så det börjar bli dags att få saken undersökt.

Har jag sagt att jag beställt ett månadspaket från
Jennie Bowlin. Trodde de skulle ha dragit pengar för det nu den
5:e maj, men det har de inte gjort. Jag har beställt maj månads paket, så det borde ha dragits....

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad mycket fint jag hittade inne hos dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback