***Nu blir jag moster***

Japp, i princip när som helst. E lades in för högt blodtryck förra veckan och om jag förstått saken rätt, sattes hon igång igår morse. Igår fick också Daniels moster (E är ju D's syster) sin andra son, så istället för varsitt barn i varje ände av månaden maj, får de nu ungefär samtidigt (I över tiden, E tidigt). Av någon anledning förväntar jag mig att det blir en tjej, men varför vet jag inte. Vad paff jag blir om det blir en kille. Vi får se, kanske redan i eftermiddag ;)!!

Scrappade ju en burk på Eventet i Helsingborg, som jag gjort till E, som en liten lek-, sång- och ramstipsburk. Jag har gjort den klar och så här blev den:

burk
burk2
burk3
burk4
burk5
burk6
burk7
burk8

Kommentarer
Postat av: Annika K

Vilken otroligt läcker burk med innehåll! Så himla coolt! Du får visa på "studiecirkeln" nån gång hur man gör!!!!
Kram, Annika

Postat av: Helena

Vilken rolig idé,din syster blir säkert jätteglad över den.
Du gör alltid så fina grejor.=)
Ha det bra!
Kram

2007-05-15 @ 19:04:12
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Anonym

Den blev kanonfin!
Min burk står bara här och väntar på att jag ska göra något med den...

2007-05-16 @ 14:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback