Gör ett test!

Skrev ett inlägg i torsdags, som fortfarande inte kommit upp på min blogg, trots att jag publicerat det flera gånger. Så, om det helt plötsligt dyker upp 14 likadana inlägg, vet ni varför.

Därför gör jag ett litet test nu och skriver ett nytt inlägg för att se om något händer.

Just nu är vi hos Daniels föräldrar. Kommer hem i morgon. Det är ju cybercrop på Scrappiz den här helgen och jag hoppas få något gjort i morgon eftermiddag.
Ska också åka till ICA och hämta ut ett paket i morgon, ett från Scrapperiet, som bla innehåller mitt Abigail Grande, som jag väntat på ett tag. (en fördel med postutlämning på ICA; de har öppet alla dagar i veckan)

Dags för kaffe!
Höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommenterar mig själv. Helt plötsligt, när jag publicerade detta inlägg, dök det andra upp. Så skönt, då verkar allt funka som det ska igen.

2007-03-03 @ 17:31:27
Postat av: Camilla

Där är du, har allt saknat dig :-)har varit tyst ett tag här nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback