Ensam hemma just nu

Tja, barnen är ju hemma, men som vuxen är jag ensam. Daniel är på avtackning av någon på företaget, så han dröjer nog lite till.
Tycker, som bekant, inte om att sova själv. Försöker gör jag, men det är näst intill omöjligt att somna in. Dessutom, eftersom jag vet att han ska gå hem 4 km från tåget, sover jag inte lugnt förrän jag vet att han är hemma. Det är påfrestande att låta mannen festa och den som är tröttast "dagen efter": DET ÄR JAG!

Har sysselsatt mig med TV och lite scrapping. Kan dock inte visa, för jag gjorde den för veckans utmaning på SWE Scrapbook. Ni får se senare.

Fick mitt månadspaket från Lifetime idag. Det var välkommet och efterlängtat!
Ser fram emot ett paket från
Scrapperiet, som jag beställde häromdagen. Det visade sig, när jag fick min orderbekräftelse, att mitt Abigail-alfabet till Revolution också kommer med! TJOHOO! Här ska stansas!

För övrigt ser jag verkligen fram emot nästa helg, då vi ska ha scrapträff. Det är sååå himla kul att träffa andra "galningar", som är likadan som en själv. Då brukar inspirationen flöda, riktigt ordentligt.

Nähä, det känns faktiskt som om ögonlocken börjar bli lite tunga. Det är då jag ska passa på, så har jag kanske en chans den här gången att faktiskt somna.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback