***Denna har ni inte sett***

Den här gjorde jag för ett tag sen. Inte visat eftersom jag skickade den till Scrapperiet och hoppades att den skulle synas som månadens QK-alster.

Bl?

Gillar den skarpa kontrasten mellan det vita och det blå. Det syns, om jag säger så.

Varit på busfabriken idag. Eller, först lämnade jag Daniel, Miranda och Paulina där och så åkte jag och Andrea till Toys r us och köpte födelsedagspresenter till min lilla (snart) 6 åring.
Det tog mindre än en timme, så sen åkte jag tillbaka till busfabriken och lät Andrea leka av sig i en och en halv timme. Alla barnen skötte sig exemplariskt och det var riktigt, riktigt kul!!!
Tog en hamburgare på vägen hem och sen har vi latat oss ordentligt här hemma.
Läser bok nummer 2 på 3 dagar. Brukar läsa väldigt mycket, i omgångar. Nu verkar det vara en sån period där jag tycker det är kul igen.
Vad gäller scrappandet är känslan i kroppen att jag börjar "spara" mig inför mässan. Det är som: "tänk om jag köper något fantastiskt att använda. Då kanske jag inte ska slösa mina foton nu..."

Nu är det matdags. Mannen står för matlagningen idag, så skönt att ha en man som klarar sig själv i ett kök!!!
Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilka härliga färger, jättefin!! Måste säga att jag är lite avis på dig som ska på mässan, skulle varit superkul! Men mina pengar lär väl rinna iväg ändå i vår... Det är dyrt att flytta... :-P
Och förresten, jag tror faktiskt att Andrea också är ganska stor! Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram

Postat av: Helena

Hej!
Nu är jag här igen och kollar in dina fina LOs.
Det där med mässa låter jätte kul,synd att jag bor så långt upp i landet.
Här finns det inget utbud alls på scrapprylar.Så jag måste beställa allt jag ska ha.
Nu ska tydligen Panduro öppna en butik här snart,det ska bli kul att få titta på papper och sånt innan man köper det.
Ha en härlig söndag!

2007-03-18 @ 09:37:06
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Bea

åhh kan man få låna honom nån dag ;-) M:s matlagning sträcker sig ungefär till att lyfta telefonen och ringa närmste pizzeria *hehe*. Underbar LO! Gillar också den skarpa kontrasten.
Bara två veckor kvar nu!! :D

2007-03-18 @ 16:06:38
URL: http://bhu136.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback