***Tivoli idag***

Vi trotsade vädret, efter noggranna kontroller med SMHI i går och tog tåget till Köpenhamn. Har spenderat en helt perfekt dag där, på Tivoli. Vädret var perfekt och inte allt för mycket folk.

Har egentligen inte tid mer, för det visas "Morden i Midsommer" på TV (vilket jag behöver efter en lång dag), så jag visar bara två foton istället.

Först är det Daniel och Andrea i flygplanen: Andrea's debut i Tivolisammanhang.

flygplan

Därefter har vi mina stora töser, som numer klarar sig ganska själva i de olika attraktionerna. Miranda åkte senare till och med stora berg & dalbanan med mig.

hoppgunga

Jag hör av mig snart igen!
God kväll!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Låter som en härlig dag! Vi hade vänner från Mjölby här som lovat sina barn en tur till Liseberg igår - det var ösregn hela dagen - men rätt ok ändå. Vi ses en sväng på lördag, men mina päron har börjat med renoveringen så det blir ingen längre stund och troligtvis inte förrän framåt eftermiddagen/kvällen.
kram

Postat av: Sara

Blir lite avis!! Tivoli är ju så mysigt och roligt!! Jag blir som barn på nytt när jag kommer på nöjesfält... Semester längtar jag efter oxå... :-P Hoppas ni får det härligt fortsättningsvis också, kram

2007-06-27 @ 18:37:19
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback