***SEMESTER!!!***

Är det någon mer än jag som har börjat sin semester i och med midsommar? Jag kan tala om för alla er som inte har börjat än att det är HUR SKÖNT SOM HELST!! Visst, lite bättre väder kunde det ju vara.... Här i Skåne har det regnat konstant sen jag steg upp i morse.

Vi har alltså inte lämnat huset under hela denna midsommarafton. Känns som det kvittar med detta väder. Men, vi har ätit god mat och mumsiga jordgubbar + druckit snaps, så det känns som om det var en bra dag i alla fall.

Är som sagt i Skåne och hälsar på föräldrarna. Kom fram till att det var ett helt år sen jag var här senast med barnen. Daniel är det ännu längre sen för. Han var inte med förra gången, men jag har glömt anledningen. Ska åka och hälsa på barnens nya kusin i helgen och sen bär det av till Tivoli i Köpenhamn en dag. Åker hem senare i veckan, eftersom det är scrapträff på lördag ;).

Vi hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt med picknick inne med! Vi hade tur och hade uppehåll ett tag och hann dansa runt midsommarstången och fika lite, men nu på kvällen började det regna igen. Men med tak på altanen och inravärme funkar det ändå! Ses på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback