***Sovrummet helt klart!***

Är så himla nöjd med det! Åkte till IKEA idag (själv) och köpte det jag behövde för att rummet skulle bli klart. Så här blev det:

fönstrena

Här ska det upp foton på barnen mellan fönstrena.

en tavla

sängen 2

Ser ni Tones korg i hörnet bakom garderoberna? Ovanför där ska jag sätta hyllor, hela garderobernas bredd. (Alltså mellan garderoberna och väggen som sängen står emot)
Notera mina "puffar".

hela nya väggen

Blir så himla lugn när jag kommer in i rummet, vilket ju är att föredra när det är ett sovrum.

För övrigt så är halva Mirandas ena vägg gjord, dvs vi har kommit en fjärdedel. Men det var den fjärdedelan som bestod av mest hörn, så det borde gå lättare och fortare nu.

Nu ska vi äta gott och dricka lite vin. Hihihi, en torsdag. Snacka om att det är semester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow!! Det är verkligen görläckert!! Förstår om ni trivs där!

2007-07-06 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback