***Nytt igen***

På ett sätt är det ju tur att den här sommaren är så dålig som den är (vädermässigt alltså), för det har hjälpt mig att verkligen komma igång med mitt scrappande igen. HÄRLIGT!!
Återigen har jag en ny LO att visa upp:

kul i badet

Fotot är sepiafärgat och egentligen lite gulare än vad som syns här (på min dator i alla fall). Funkar trots det ändå ihop med det blå och bruna, en färgkombination som jag ÄLSKAR, men som jag tyvärr inte får användning av så ofta.

Idag har jag varit och handlat de sista födelsedagspresenterna till Andrea, som fyller 2 på onsdag. Miranda och Paulina ville så gärna ge henne varsin sak, fast jag egentligen hade handlat färdigt. Eftersom hon just nu är inne i en period där dockor är väldigt spännande, fick det bli lite grejer till det (kläder, badkar, nappflaska) Sch, tala inte om det för henne ;)

Nu ska jag gå och fika.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gulligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback