***Gjort ett minialbum***

Tack, Lina, för att du gjort ett nytt minialbum av en papperspåse härmomdagen. Det påminde mig om att jag också hade en påse liggande, som jag funderat på vad jag ska göra med och det visade sig att jag hade perfekta foton för det. Såna där som egentligen är för tråkiga för att scrappa i stort format, men som ändå talar om en historia. Så, ikväll har jag gjort ännu ett sånt.

Framsidan:

käpphästrace1

Uppslaget:

käpphästrace2

Baksidan:

käpphästrace3

Sist kommer den sidan man kan dra ut, i påsens öppning så att säga. Man ser fliken för den på uppslaget, längst till höger.

käpphästrace4

Det är bra att man har en DVD-recorder till TV'n, för nu ska jag gå och köra "chase play" på Morden i Midsommer (som började för en kvart sen). Det betyder, för den som inte vet, att jag kan börja titta på programmet från början samtidigt som den fortsätter att spela in i realtid.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback