***Från scrapträffen igår***

Här kommer de tre alster som jag gjorde på träffen igår. Den sista gjorde jag dock klar hemma. Hade svårt att komma igång, eftersom huvudet surrade av byggplanerna hela tiden.

kaffestund

Papper från My Minds Eye. Tagit detta foto en helt underbart solig morgon. Kaffe utomhus kl 9 är något visst...

badkrokodil

Denna kallar jag "Badkrokodilen", fast den har ingen utskriven titel. Lite terapiarbete att klippa rankorna, som kommer från ett American Crafts papper.

titta hit

Den heter "Titta hit", vilket står i det stora gemet, men syns dåligt. De stora fotohörnen är från Heidi Swapp och är så gräsliga att de blir häftiga. Var bara tvungen att använda dem!

Inatt har vi sovit i vårt riktiga sovrum! Så himla skönt att äntligen ha ett riktigt rum igen. Ungefär 1,5 år har vi bott i allrummet, men nu är det slut med det. Just nu är det dock så rörigt att det inte riktigt går att bo där, men det ger sig. Miranda sover hos Paulina och snart är allt klart i allrummet för att sätta upp de permanenta väggarna, vilket jag börjar med så fort Daniel kommer med reglarna. Återkommer med bilder och uppdateringar om detta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sååå snygga! :-) Jag gillar "Badkrokodilen".
Och tack igen för lånet av Swirlen - jag förälskade mig i den, så nu är den på gång att inhandlas...

2007-07-01 @ 21:59:21
Postat av: Helena

Vilka fina Los du gjort,gillar den med kaffekoppen extra mycket.
Ha en bra semester!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback